شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
آب عمیق جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۶:۵۶:۳۴

بی ‌پی پیش‌بینی کرد:
تولید نفت دریای شمال در سال ٢٠٣٥ کاهش می‌یابد
ایران دریلینگ: مدیرعامل شرکت نفت و گاز بی‌ پی بریتانیا از کاهش تولید نفت دریای شمال به ٥٠٠ هزار بشکه در روز تا سال ٢٠٣٥ میلادی خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، در مراسم ارائه چشم‌انداز انرژی سال ٢٠٣٥ میلادی، اعلام کرد که تولید نفت دریای شمال تا سال ٢٠٣٥ میلادی به ٥٠٠ هزار بشکه در روز می‌رسد زیرا ذخیره میدان‌های واقع‌در این حوزه قدیمی به پایان می‌رسد. وی تصریح کرد: دریای شمال حوزه قدیمی نفت و گاز به‌شمار می‌رود و به‌طور حتم با کاهش تولید روبرو می‌شود. تولید نفت این حوزه در سال ١٩٩٩ به بالاترین سطح خود یعنی حدود ٢,٩ میلیون بشکه در روز رسید و پیش‌بینی می‌کنیم که تولید آن در سال ٢٠٣٥ میلادی به ٥٠٠ هزار بشکه در روز برسد.

بی ‌پی در این گزارش همچنین با اشاره به استخراج نفت سخت آمریکا و در پی آن افزایش تولید روزانه نفت این کشور به ١,٥ میلیون بشکه در سال ٢٠١٤ میلادی، پیش‌بینی کرد که رشد تولید نفت سخت کاهش می‌یابد و تولید نفت منطقه خاورمیانه دوباره به روند افزایشی خود بازمی‌گردد. این شرکت همچنین پیش‌بینی کرد که تقاضای انرژی در جهان در بازه سال‌های ٢٠١٣ تا ٢٠٣٥ میلادی ٣٧ درصد (به‌طور میانگین سالانه ١,٤ درصد) افزایش یابد و این افزایش تقاضا بیشتر از سوی کشورهایی باشد که عضو سازمان توسعه و همکاری‌های اقتصادی نیستند. به پیش‌بینی بی‌ پی، چین تا سال ٢٠٣٥ میلادی با پیشی گرفتن از آمریکا به بزرگترین مصرف‌کننده نفت جهان تبدیل می‌شود. براساس چشم‌انداز بی‌ پی، رفع افت کنونی بازار نفت که بیشتر به دلیل افزایش زیاد تولید نفت سخت در آمریکاست، ممکن است چند سال ادامه داشته باشد.


  کد خبر : 638
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :